måndag 29 december 2014

Ibland, eller rätt ofta

är jag helt virrig.
Jag förstår inte riktigt hur jag planera, men som vanligt så gjorde jag inte det. Jag har ju sökt ledigt i veckan, för jag vägrar helt enkelt jobba nyårsafton. Anyway, jag lyckas få ledigt mån-tor men att jag inte tog ledigt söndagstjänsten, asså komma in och jobba 1 dag här i mellan verka ju ubervettigt! Ööööööh nä! Nog om det misstaget.

Dagen som sagt började med att jag vaknar upp med världens huvudvärk, ja inte riktigt migrän. Sedan att man ligger och har blodat ner sig själv, asså det är som sagt som någon hade lämnat en kran öppen, det forsar. Blod ta med fan överallt. Värk av dess like, spyr några gånger och fortsätter skaka tills tabletterna verkar.
Sedan tvinga jag mig själv ut på PW även om jag verkligen inte hade lust eller ork, samt att det var så in i helvetes kallt, men gick av mig en hel del ilska. Ilska mot mig själv.
Humöret som går upp som en fucking jojo, är glad ena sekunden sedan störtgråter jag i floder, lugnt igen, och krokodiltårar från hell. Hormonerna gör en kickflip deluxx, och jag har absolut ingen kontroll över detta. Tacka fan för Elfving, snackade igen med henne och det är så skönt när det är någon som förstår vilket helvete man går igenom.

Det som sagt värsta med det här är humöret/värken. Jag vill ju inte vara elak mot någon men jag kan verkligen inte kontroller mig själv. Det bara hoppar grodor ur käften, och visserligen gör en då det, men inte i samma utsträckning. Det är som att ha ticks man inte kan kontrollera.

Sedan tog jag tillfället i akt och sökte ledigt på Elfvings födelsedag som ska firas 14/2 så det ser jag fram emot. Nu sitter jag mest och längtar till att passet ska ta slut, så jag får handla, och vara ledig i 4 nätter. Ska försöka bota min Berta-Britta och mitt humör från hell med att skrota hemma och pyssla.
Jag ska nog inte vistas bland människor i alla fall inte de 2 första dagarna, (lör-sön) så det blir lägligt att träffa människor i dagarna, och speciellt nyårsafton. Måste även bara hålla mig borta från Nintendot, för snart har jag inga konsoler kvar. Jag blir ju så arg när det går åt helvete. Snacka om att jag är sämst på spelet.
Förlora finns ju inte, utan man är så tävlingsinriktad, och är jag en dåligförlorare eller vad? Eh, ja!
Nä nu ska jag skrapa ner en inköpslista och försöka komma ihåg allt.
Håll nu tummarna att humöret vänder! Over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar