fredag 5 december 2014

I natt

runt stängning fick jag besök.
Första reaktionen från min sida var väl inte allt för lyckad. I stilen:  -Vad fan gör du här? 
Men vart faktiskt helt överraskad och framförallt superglad, även om reaktionen var sämst. Usch, så här i efterhand kan jag skämmas järnet för det. Det är ingen hemlighet däremot att jag sakna honom, för jag kan inte låta bli att tycka om honom.

Mr hade med sig, Kaffe, ja, där var jag redan såld men även choklad i mängder. Där smalt mitt hjärta och den där svidande saken gjorde sig påmind. Dock som sagt, han gjorde min dag/natt, kunde i princip ha börjat gråta, för är som en  förbannad berg- och dalbana av känslor.
Är så tacksam, han är helt förbannat sjuktbäst.

Fick även eyecandy, för han är förbannat jävla ubersexig och snygg.
Jag tänker inte ens orka gå in på något negativ idag. Det räcker att jag ler och mår bra just nu. Blessed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar