måndag 15 december 2014

Natten har

flutit på och det har verkligen vart full fucking fart, är i princip helt slut. Det har vart så mycket så jag hann knappt äta, men förvisso så lyser matlusten fortfarande med sin frånvaro. Asch, shit happens.

Jag lyckades även promenera innan jobbet idag, även om det var tungt. Skönt en då, för jag får rensa tankarna och köra slut på mig själv. Hoppas innerligt att vädret håller sig lugnt, för jag har tänkt och försöka gå så mycket som möjligt. Snackade ett par timmar med Måns, och han skämdes väl lite för samtalet jag fick i torsdagskväll, han var lite glad i hågen.
Asch, ingen skada skedd, han är galen gbgare and i love him ;) Bara han kunde inse några saker :)
Aaaaw well, polletten trillar väl ner någon dag. :)

Nu sitter jag dock och väntar på att min chef ska dyka upp med mina kläder som jag beställt. Jag sliter fan ut uniformen som det vore ett par strumpor. Nöts ner snabbt.
Där fick jag besök, och kläderna är mina, oh vilken lycka! YEY!

Annars har jag fasiken inte mycket att berätta, jag längtar till onsdagen då jag är ledig. Ser inte alls fram emot att slava i helgen. Oh well måste hitta fler filmer att glo igenom. Sedan så har jag knappt vart på nätet idag, försöker faktiskt vänja av mig fejan och andra saker, inte vara så jävla uppkopplad hela tiden. Välförtjänt paus i från skiten behövs faktiskt, det var som när jag åkte till Thailand i 2 veckor, var ju inte inne på fejan eller något annat en endaste gång. Snacka om att man faktiskt kopplade av och kände sig mindre stressad. Det är precis vad jag behöver, lugn. Det räcker med att jag måste hoppa in på jobbmailen och mittschema titt som tätt.
Fast nu kom jag på att jag måste in på fejan någon dag för jag ska ju boka tid för gaddning. *suck* Aaaaaaw well, jag hinner, ingen fucking stress på den biten. Jag ska en då in på nätet i helgen.
Anyway.
Funderar fortfarande på att göra något radikalt med mitt hår, om inte hårförlängning så färga skiten.
Nä nu ska jag kolla på nyhetsmorgon.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar