måndag 1 december 2014

Ja nu är

det officiellt, December.
Gick igenom mitt schema och ja, jag är ledig den 26-27/12, ångest delux. Jag och Julen kommer inte riktigt bra överens. Anyway, eftersom jag firar alternativ jul, när jag väl är ledig, vilket har hänt 3 gånger det senaste åren, så brukar jag ju hamna på A med hjärtat.

Så nu fick jag lite panik, är inte van att vara ledig, och jag vill garanterat inte sitta i min ensamhet med mina demoner. Julafton jobbar jag, men sen då?!

Tack och lov så kommer hjärtat med förslag av Saunatime, så nu ska jag ner och boka den. Jag kanske kan slänga ihop någon god middag också, eftersom jag inte äter julmat så får det bli nåt smarrigt. Tacka fan för att det löste sig, fick seriöst panik på högnivå, hade väl mer eller mindre räknat med att jobba hela skiten. Men alternativ Jul är inte heller fel, har faktiskt haft sjuktkul med hjärtat och Elfving samt massa andra människor när jag vart ledig. Fuck nu vart klockan så där fucking mycket igen! Måste fixa massa saker, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar