fredag 19 december 2014

Ännu ett rövpass

från helvetet.
Jiiiisesss, är helt enkelt slut, kaputt, finito.
Jag kan stolt titulera mig klottersanerare idag. Yes, för är man lika envis som jag så hittar man dvs kem. och får bort skiten.

Ja det är egentligen något jag inte ska pyssla med, och vi har en hel del frätande saker, men jag kan liksom inte hålla mina fingrar ifrån. OCD på högnivå.

Nyss fick jag ett mess på fejan, vilket ledde till att jag stängde av sidan fort som fan. Polare i all ära, men att få ett mess kl.03.30  FAAAAAAAAAAAAAAAAAN JESSE! (full som en kastrull) DU ÄR VAKEN! VARS JOBBAR DU I NATT? JAG KOMMER OCH HÄNGER! 
Eeeeeeh check på den! Nej och åter nej! Jag jobbar! När vart min arbetsplats en fritidsgård?
Förövrigt har jag en lååååång helg att se fram emot med just, jobbiga och fulla människor! Check, check och check!

En annan sak när man själv är ute, det är knappt att jag tolererar människor då. Så nä.

Sedan kom jag på en annan sak, jag måste ju slå in en julklapp, och julpapper! Asså jag äger inget pyssel, pynt för presenter alls, så nu måste jag försöka hitta nåt bra att slå in den i. Tror ni Metro Papper funkar som inslagning? Fattigt eller hur! :) Fast jag har ju faktiskt kört en sådan present en gång. Ha ha, man tar vad man har.
Asch det löser sig nog, jag får improvisera. Borde faktiskt sätta mig och göra en inköpslista, för jag har inget hemma igen *suck* Jag avskyr att handla. Nödvändigt ont.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar