söndag 14 december 2014

Lördagen

så styrdes det upp med middag och bak.
Middagen vart kanoners, sedan så lagade jag även matlådor för veckan. Bakandet gick dock, eh ja käpp rätt åt helvete!
Smaken var det inget fel på, men konsistensen på det, ja mindre bra. Aaaaaw well, fail, dags och hitta något annat att baka.

Efter all frossande i mat så gled vi över till Elfving och kolla på film, en luuuuuuugn lördag med andra ord, bara massa hemma häng, skönt,  trilla hem för ett tag sedan och nu sitter jag här i ren tristess. Vet inte riktigt vad jag ska göra, duscha, ja men har liksom ingen stress.

Stör mig som sagt på fredagen fortfarande. Inte okej, nope ingenstans.
Speciellt inte då man förklarar för vederbörande att man är helt enkelt kär, diggin someone, och det liksom går inte fram. Det man får slängt i ansiktet är, men han är inte här? Som om det skulle göra det okej, och fortsätta limma? Eh, nä!

T, slängde ur sig den ena grodan efter den andra, och jag bara stod och gapa, sedan lämnade jag honom med orden, dude! Are u 4 real? Helt tappad i golvet! Dum i hela huvudet.

Nä, vilken jävla skev kväll. Inte okej. Ska ta min flykt med Elfving och Christer nu på Onsdag, behöver fan något annat än A.
Ja och på tal om veckan, gah! Jag har ingen lust, 3 nätter en singel sedan 4 på den, söndag till måndag, jooooooy! Fuck me!
Jag hoppas att sendraget, krampen i vänsterben ger med sig i alla fall, för jag orkar inte ha mer ont just nu. Stupid shit. Hmmm tror jag ska teckna lite, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar