söndag 28 december 2014

Upp som ett solsken

ner som en bomb. Fittan blöder, där av humöret, känslorstormar osv. gråt och smärta, förklara allt.
Jag hatar det här, tycker egentligen bara synd om mig själv och tar ut min ilska på allt just nu.

Snacka precis med Elfving och ja, jag vet, jag ska vara tacksam för en hel del, jag instämmer, det är jag och min fucking menshjärna som får flippen och då är det bra att ha vänner som tar ner en på jorden.

Du gillar killen, sluta må skit, sluta analysera sönder allt! Sluta för i helvete, och var tacksam över att han finns i ditt liv just nu!!!! Och det är faktiskt sant. Tack Elfving, behövde en bitchslap!
Jag har gett mig in i leken då får jag fan tåla skiten också, jag har ett val, sluta träffa honom, och det är inget alternativ just nu. Så där av, man (woman) the fuck up Jesse! Enjoy the ride, and stop whining.
Ja, mens will fuck up ur brain. Shitstorm. Dags för citodon,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar