söndag 14 december 2014

Satt

och kolla igenom bilder från fejan, asså damn va roligt, galet man har vart med om.
I år är det dock inte mycket foton av alla händelser, lite tråkigt måste jag säga.
Fan måste verkligen bli bättre på att dokumentera saker, för sjuuuukt kul att ha minnen, och garva tillbaks på saker.
Vart i alla fall glad:)

Borde sova, men varför vandrar mina tankar till dig, stod i duschen, och medan vattnet rann längst min kropp, vart jag påmind över dig, där tänkte jag på dina händer, din kropp, din mun, din ......
Dig hård, dig mot min kropp, mina läppar runt, dig.
Medan vattnet smeker mig, kan jag inte sluta ta på mig själv, jag tänker på vad jag vill att du ska göra med mig.
Fuck, det här är fan inte bra, jag är kåt. GAH! Fast det är så med dig, du gör mig så jävla förbannat snuskigt kåt.
Dags att streama porr och göra något åt saken. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar