tisdag 16 december 2014

Trött

Trött och mer trött.
Vilket rövpass! Spyor, and u name it. Blir så fruktansvärt leds, sedan efter allt slit så ska man sätta sig ner och äta. Eeeeh, pass på den.

Jag känner att jag skulle kunna sova ett år.
Fick även lite sällis vid stängning av Nico, och snackade lite skit innan han gick hem för kvällen. Mycket trevligt och smärtsamt.

Annars så försöker jag bara just nu koncentrera mig på att hålla mig ovanför ytan för den här veckan, känns som jag seriöst håller på att drunkna i allt. Stör mig, sedan är jag lugn en sekund, men innerst inne är jag väl bara ledsen. Trött på att vara det med. Trött på att vara trött.

Aaaaaanyway.........

Försöker just nu planera och stukturera upp Julveckan, det är herrans massa rödadagar, måste handla så man faktiskt har något vettigt hemma, mjölk och kaffe är två vitala saker jag bara måste ha, vad jag sedan ska styra upp till matlåda är en hel annan femma. Är sjukt sugen på korvstoganoff så får se om jag orkar laga det nästa vecka.

Har inget vettigt att säga, leds och ledsen och mer leds på att vara det. Orkar knappt tänka, men en då så vandrar tankarna runt i skallen. Jag vill bara stänga av allt. Fan, va jag inte var beredd på den här smällen.
Längtar till på onsdagen då jag kan döva bort allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar