torsdag 25 december 2014

Julafton

ja tänk att det var det, och jag vaknade motvilligt upp men har man gett sig fan på att se något på tv så måste man.
Langade på en superstor kanna kaffe och styrde upp frulle. Sedan orkade jag städa lite, samt laga matlåda.
Anyway, såg på Monty Python, dock så var det inte himmelskt bra som för herrans massa massa år sedan då jag såg på nån special på svt. asså farsan hade gillat det om inte annat. Ah, det var helt okej.

Efter tv, så snackade jag en snabbis med mamma och sedan var det ju redan dags att köra dagens pw. Jag kan säga så här om det hela, det blåste, snöa, var halt som satan och horkallt, det tog dessutom längre tid, eftersom man slajda rätt bra. Fuck it, did it, now be happy!

Tog sedan 509 till jobbet, kom i tid! Natten har vart sjuktlugn, precis som jag vill ha det, hann med så fruktansvärt mycket så det var fan i mig helt sanslöst. Hade tänkt att åka hem iiiiiiilfart idag men eftersom jag måste handla så blir det tyvärr inte så. En natt kvar till muck!

Fick även en julklapp från en av mina stammisar, choklad, vart helt varm i hjärtat :)
Har fått tandvärk, dock inte pga chokladen utan jag tror det är en visdomstand som gör sig påmind. Hate it. Men no worries jag har droger med mig om det skulle eskalera.

Annars så ska jag försöka fördriva denna natt med kanske lite film, för vi kör ju ännu en morgon med öppning vid 6. Hoppas det inte kommer några människor vid 5 igen, det vart så dålig stämning.

En natt till! En natt!
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar