fredag 19 december 2014

Idag är man seg som deg.

Igår trotsa jag allt som hette vett och etikett, drog mig mot staden och mötte upp hjärtat. Vi drog oss till gamla staden, vi promenera förbi sjättetunnan och ut kommer Linus springande och skriker till. Det var som sagt år och dagar sedan! Kul! vi gick dock vidare till Secret Garden i gamla stan, de körde dragbingo förra onsdagen och igår körde dom drag show. Så vi tänkte att det skulle ju kunna funka. Stället i sig är ubermysigt. Dock så är det inte riktigt ultimat att ha en show på, speciellt inte då ljudsystemet failar katastrofalt. Anyway, vi stanna inte länge utan såg på lite, men sedan gjorde sig hungern påmind, och vi drog oss till medis, pizza hut, men det var inte en själ i lokalen och såg rätt stängt ut, tacka fan för Kellys. Så in på Kellys och käka, mycket trevligt. Sedan vela vi om vi skulle vidare och vars. Vi hamnade till slut på Black Carpet, massor med musik.
Träffade så sjukt, sjukt mycket människor. Vilket var helt underbart ljuvligt, då man inte vart ut på en evighet kändes det som. Så mycket nice.

Vi såg på musik, snackade en massa med människor sedan så drutta vi till A som en fin liten avslutning. Tanken var att tagga till KGB men vi hade hunnit in och vända då de stängde vid 01.00
Sjukt trist att dom ska stänga, har mycket kära minnen från det stället, och kommer inte för mitt liv hinna dit innan fredagen då det är den sista dagen dom har öppet. Crap på den.
Aaaaw well, Helena tyckte jag skulle sjuka mig i helgen, men nä, i don´t think so.

Vi drog i alla fall vidare till A där jag träffa en massa människor och fick garva läppen av mig. Bra skit! Vart dock inte så långvarig då jag ville hem med en viss Mr. Så tackade fint för oss och drog hem. Tanken var väl att somna i någorlunda vettig tid, för jag var helt slut, men eeeeh check på den, som vanligt somna vi allt för sent.

Fick tag på min mor, hon lyser med sin frånvaro. Som sagt, hon verkar ju inte må så hett. Så i morgon ska hon in för massa prover, och hoppas nu innerligt att hon tar hand om sin hälsa hon är ju knappast 20 längre. Jag fattar bara inte varför hon inte har åkt in på Danderyd tidigare *suck*
Ja, jag kan ju inte riktigt tvinga henne till sjukan eller sådant. Jag blir fan irriterad.
Va fan man har en kropp, ska man inte ta hand om den? Okej, borde kanske själv ta tag i en viss sak. I will. Men i alla fall min mor är det enda jag har kvar och jag önskar hon kunde fatta hur viktig hon faktiskt är. *suck* Ja, ja vad ska man göra, man kan inte tvinga en vuxen människa till nåt den inte vill.

Ja det var något mer jag skulle berätta men nu är det fan helt still, jag ska kicka igång min natt sååååååååå over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar