lördag 13 december 2014

Torsdagen

sov jag knappt 5 h sedan trilla jag ur sängen och fixa med mitt hem.
Hade inte riktigt räknat med att träffa Mr på hela veckan men han kom hem till mig på kvällen. Damn! I like him, i like him, i like him and so on.
Jag ställde mig och baka osv, gjorde världens sämsta mat. Ja, jag skojar inte! SÄMSTA EVER!

Anyway, fredagen dök upp som ett brev på posten, drog till hjärtat, han va så trött stackaren. Han lagade mat, det vart en festmåltid med fläskfilé, kantareller, potatis, rödvinssås osv. sjukt gott.
Sedan fick jag naturligtvis vin;)
Vi satt och snackade, det var verkligen ett kärt återseende. Jag ska hjälpa till med middagen på nyår, vi fungerar ju faktiskt riktigt bra i köket.
Vi drog till odenplan, och kollade på hjärtats lokal, och jag tror stenhårt på att den kommer fungera kanon. Jag tror benhårt på hans projekt.

Sedan trilla vi ner på A, och där träffa jag sjuktmycket människor jag inte sett på länge och sedan vart kvällen lite konstig.

Vad är det med människor egentligen, när man väl är intresserad av en person,  ja då dimper människor upp i ens nylle som visar nått konstigt intresse, jag har lust att skrika, vars fan var ni för typ 2 ½ månad sedan????!? Sedan måste man ju utstråla något konstig, för t o m vänner som ser på en på ett annat sätt än vänskap, ja that creept me out, så jag drog fan hem. Jätte skumt!? Jag hajar fan ingenting, men som sagt KONSTIGT! Nu lät det som jag skulle vara guds gåva till snubbar, nä, inte riktigt va, men ikke!
Aaaaanyway,,,,,,, Innan hemgång så trilla jag ner hos Elfving och snacka skit. Så nu ska jag orka styra upp mig själv så man kanske kan ta emot människor idag. Jo rå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar