lördag 20 december 2014

Sovit som en stock

och hann promenera 1 mil innan jobbet! 
Somna dock skitsent idag, mina grannar tyckte att det var en fantastiskt bra idé att börja bråka, så dom gorma och skrek fram tills 11 sedan somna jag av ren utmattning. 
Klockan 19 nånting börja dom borra, så jag fick kliva upp. Medvetslös deluxxx.
Yey!
Funderar på att baka lite på måndag igen, och denna gång ska jag väl lyckats tycker jag. 
I morgon måste jag styra upp mitt hem innan jobbet samt hinna laga mat, så nu får jag systematiskt ställa alla jävla alarm jag har! Har massa saker som ska ner i källaren som måste ner, PRONTO! 

Fuck va denna helg kommer gåååååå sakta, jag är inte alls motiverad att sitta här och stirra. Och jag har ingen lust att varken spela eller kolla på film. Ding, ding, ding DAGENS I-LANDSPROBLEM! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar