torsdag 21 maj 2015

Ännu en PW

Måste säga att vädret är ju helt klart okej, och sthlm är så fantastiskt vackert. Skönt att gå av lite ilska samt skingra tankarna en del, dock så är irritationen ett faktum.

Jag irriterar och stör mig på allt idag, inget är bra. En sådan där skitdag helt enkelt, och egentligen har jag liksom inget att vara irriterad över, det var ingen/inget irriterande som väckte mig, jag fick sova, morgonrutinerna avklarades, fick massor med kaffe, jag hann plocka och skrota osv. men har bara den där irriterande störande känslan i hela kroppen, och ja, jag stör mig helt enkelt på allt.

Chattade med Mr och hjärtat, ja menar där tycker man att min dag borde vart fulländad med glädje men ikke. *suck* blir så trött på mig själv ibland.
Måste försöka vända det här, så här kan jag fan inte ha det! Vägrar. Happy thoughts!

Anyway, jag har bestämt mig för en madrass, yey! Så nu tycker jag att jag skulle kunna vinna några tusen på en trisslott, eller i alla fall få en bra lön så jag kan investera i min rygg.

I morgon kommer hjärtat på besök, lite kvalitets häng innan han drar, kanske borde handla något att snaska på, eftersom honom kan man inte direkt bjuda på kaffe. Kan, kan jag ju alltid men han dricker inte det. Han är dessutom ingen juice människa så kanske cola och något annat. Hmmmmmm......

Såg även att Lyko har börjat sälja ett shampoo samt hårolja som jag vart helt frälst i när jag var i usa, Ogx!!!! Lycka!!!! Slipper hålla på att beställa det från Danmark eller usa så nu kan jag med ett klick få hem det!!!! I´am happy!!!!!
Jaha nähä, jag ska väl ta och slösurfa vidare. over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar