måndag 18 maj 2015

Vad lite sömn kan göra.

Dag två med sömn och kroppen har återhämtat sig, det har slutat ömma överallt och mitt humör är fan som utbytt!
Fantastiskt skönt! Idag fick jag t o m promenera i lugn och ro utan några regndroppar som piskade ens ansikte, fantastiskt!

I morgon ska jag försöka sammanstråla med hjärtat, för han åker ju iväg till staterna i 2 hela veckor, den lyckosten! Får se om han orkar ses, jag tänkte också försöka komma iväg och inhandla lite målar dukar, för jag har en idé om Mr, sedan fick jag faktiskt ett flertal beställningar, hör och häpna, på några ansikten Bono, Roddan, Bowie och slutligen Jagger. Får se om man hittar några bra referensbilder till dessa, visst blir det bra så absolut, men är ju inte direkt någon konstnär, så vi får se. Kul va det i alla fall, vart fan helt klart chockad då jag läste messet.

Annars så händer det inte mycket i guess, missar precis allt som vanligt i helgen, men men, vad är en bal på slottet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar