tisdag 26 maj 2015

Världens Bästa Söndag

Jag myser, för jag mår bara så fantastiskt fucking underbart bra!
Vaknade upp i söndags bredvid den mest hetaste karln på denna planet. Ja menar, där så började ju dagen sjuktbra.
Vi vaknade till, fick i oss lite kaffe samt risgrynsgröt sedan styrdes stegen till Filmakuten för att hämta ett packet. Efter att vart och hämtat det, kollat att allt var med så tog vi oss mot Östra, på vägen ska det påpekas att hon skulle ha ett packet cigg, kändes som man var runt hela halva staden efter dessa långa saker, verkade inte finnas någonstans. Anyway, vi kom fram till Östra för Mr hade sin bil stående där, och vi styrde kosan mot Täby. Dessutom fick jag åka i en nercabbad bil! Yey, var som ett litet barn på julafton!

Kom till Mr och vi gick ner och handlade en svänga, tror ni inte hans Ica säljer mina jävla cigg???? Eh ja, så vi handlade sedan så styrde Mr upp mat.
Tanken var att det skulle grillas, dock så måste grillen göras rent ordentligt för det rök så in i helvete, man kunde tro att det var en mindre skogsbrand så grillen övergavs snabbt, men det vart ju fantastiskt gott en då.
Jag som inte riktigt har hängt med i denna Star Wars hysteri, någonsin, fick min allra första genomgång av de två första filmerna, och jag måste säga att jag är superimponerad över kvalitén, seriöst första är gjord -77 sedan har vi den andra från -80 och det bara funkar, det är liksom bara fantastiskt. Jag har bara sett frekvenser av filmerna, aldrig faktiskt tagit mig tid att se på dom.
Hade ju som sagt världens bästa sällskap som dessutom har tålamod att förklara för mig om och om igen, eftersom jag blir förvirrad över varför Luckas gjorde dessa som han gjorde, i skev ordning osv.

Anyway, sedan vart det en hel del fysiska aktiviteter. Oh yeah.......
Jag har fan inga ord för det, kan väl säga att blir inte förvånad över om snuten skulle stå utanför dörren någon dag och undra om allt är okej. Eller om det rings efter störningsjouren p g a högljudda ljud mitt i natten. Skitsamma, vi däckade i alla fall någon gång efter fyra, och jag hann fan somna innan jag landat på kudden, eller det kändes som det i alla fall.
Vaknade upp idag av att någon försökte smyga sig ur sängen, så kan vi faktiskt inte ha det! Hell to the no! I dont mind losing sleep over u, ever. Jag tror inte du förstår hur mycket det betyder att bara få vara med dig.
Anyway, det intogs kaffe och häng, efter mycket om och men så lyckades jag släpa mig in i duschen, det brukar hjälpa till med uppvaknandet, vilket fungerade idag. Sedan gick Mr och handla för han skulle styra upp mat, och vilken mat dessutom! Inte nog med att man blir munknullad av hans steak dagen innan men pastan han slängde ihop var helt fucking magisk!!!! Ni fattar fan inte!
Efter festmåltiden styrdes kosan mot Östra igen. jag drog mig mot Centan och det finns en anledning till varför jag inte rör mig runt staden vid rusning! AMEN! Tog mitt förnuft till fånga och gick till Clas Ohlson där jag inhandlade mina dukar, så nu är jag back on track :) Ska äntligen sätta igång med målningen igen.

Innan hemgång så drog jag förbi älskade Elfving för en kopp kaffe samt sällis, sedan trilla jag hem. För någon timma sedan fick jag även en inbjudan till min brorsons bröllop, fantastiskt roligt. Dock så är realiteten inte lika rolig för min del, asså det känns ruskigt shitty, men jag kommer fan inte komma iväg, fast jag faktiskt skulle vilja.
Sken upp som en jävla sol, men när jag som sagt insåg att det var en helg som jag dessutom arbetar på så var det inte lika soligt. Varenda år är det ju samma skit, jag lämnar in semestern i februari för hela året, och att få ledigt en helg i sommar, om man inte ansökt om det i februari, ja, chansen är lika med noll, nada, zero. Byta med någon, det fungerar ju inte riktigt heller då det inte finns någon att byta med, och sjukskrivning är liksom inte på denna planet, för det kostar för mycket.
Hade vart superkul att gå på, eftersom jag inte träffat brorsan eller Mikael på en evighet, och jag saknar verkligen dom, samt att gå på hans bröllop vore ju så lovely, but i can´t. aaaaw fuck, , why do i feel so shitty? Fan va det här sög kamelanus, Men vad ska man göra?!

Ja så slutorden på dessa dagar är i alla fall Magiskt, fantastiskt och HETT.
Så var min Söndag bra?! Helt fantastisk! Börja min Måndag uber/super/kanonbra? AMEN!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar