onsdag 6 maj 2015

Semestern

började med att slagga 4h sedan fick jag väckning av Elfving, jag tog mig upp, sakta, hade så fruktansvärt ont. Det kändes som någon körde inälvorna igenom en köttkvarn och samtidigt slängde på lite syra. Ja ont gjorde det, det ska gudarna veta! Anyway, tog smärtstillande i 190, satt och drack kaffe och väntade på att skiten skulle kicka igång. Samma lika idag. Men vaknade dock av andra anledningar, mardrömmar.

Så i alla fall, jag packade mig till Elfving sedan tog vi oss vidare till Bromma Blocks, gick på Clas Ohlson, fick alla mina målar prylar, im happy :) Så nu ska jag bara orka ta mig i kast med tavlorna.
Sedan så snurra vi till Rusta, köpte lite tandkräm, flertal tandborstar, Mr ska få en ny, det har fan gått mer än 6 månader sedan han fick sin så dags för en ny. Sedan snurra vi runt som fan, jag fick ta med fan med allt från min inköpslista! Det händer fan aldrig!!!!! Whooooo!!!
Vi var rätt slut när vi passerade Clas Ohlson igen, sista anhalten för dagen, eftersom jag bestämde mig för brödrosten där ifrån, är nöjd som fan! Oh som jag längtat!

Sedan kom jag hem och dumpa av allt, stressa ihop alla prylar och drog över till Elfving för hårfärgning samt mat, det tog tid mina vänner och jag är inte riktigt klar ännu, har en färg som ska ner innan jag kan fota och lägga upp pisset.
Efter klo. 1 gick jag hem och sedan önskade jag god natt till Mr och däcka, vaknade dock vid 6.40 av mardrömmar. Värsta tänkbara med mamma, sedan med Mr, samt med båda besties, vakna av att tårarna sprutar och allt gör fysiskt illa, har svårt att andas. Usch, mår bara illa av känslan.

Så nu har jag gått runt och plockat och fixat ska väl slänga in en tvätt och förhoppningsvis kan jag sova snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar