tisdag 5 maj 2015

Nattens APT möte

Yes, vi har faktiskt sådant också.
Vart hämtad av en taxi och vips var vi i Centralen. Kul som fan att träffa kollegor man typ aldrig ser, men dessa möten tar fan energi av mig. Åkte på att vara protokoll ansvarig igen *suck* Asch, inte hela världen men med mensvärk från helvetet så snurra jag runt i stolen ett antal gånger och höll minen.
Kul dock att få skratta åt eländet vi faktiskt har varenda natt, och skoja till det med kollegor.
Sedan att man går igenom ett flertal punkter som kan vara så totalt tråkiga är en annan sak.
Aaaaaw well, är faktiskt rätt nöjd en då, och jag kan bara hoppas på ett bättre samarbete mellan olika instanser.

Anyway, jag är helt uttömd på ork och energi, blöder som ett stucket djur och känner mig allmänt skakig, light headed,  samt ynklig. Jag hoppas för mitt liv att jag somnar på en gång när jag kommer innanför dörren, jag ska dock förbi Elfving på vägen hem, för hon har bakat *flin*
Dags att kicka tillbaks i stolen och bara vänta på att semestern hägrar om 2 h! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar