torsdag 21 maj 2015

Vad händer?!

Vakna av mig själv idag! WTF!? Klockan var t o m bara 15.00? Seriöst, what is wrong with me?
Visserligen skönt att kunna tvätta och fixa en massa med räkningar osv.
Så inte helt fy skam!

Igår kom Diva med sista tåget, och han började hosta som resultera i en spya deluxxx på plattformen, gissa vem som fick städa upp den? Ja, var jag road? Inte så mycket va, men vad är en bal på slottet.

Anyway, har ju haft en hel del problem med min rygg den senaste tiden, och jag har en för mjuk säng helt enkelt, så efter att alla räkningar är betalda så får jag se om jag investerar i en ny madrass, för så här kan jag fan inte ha det. Funderade nästan på att lägga mig på soffan idag, men gav fan i det.
Sedan måste jag boka tid hos läkaren, yes, hitta någonting som ser jävligt skumt ut, oroar mig något kopiöst, så lika bra att få det kollat.

Jaha man kanske skulle orka in i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar