fredag 1 maj 2015

Dagen

har vart rätt produktiv, jag langa ner alla kläder i kassar som jag sedan ska ta och langa ner i morgon med Elfvings hjälp. Thanks bestie!
Sedan dammsög jag, och gick tillslut och lade mig i en timma, vaknade och mådde illa. Ni vet helt bara slut och illamående huvudet fullt av bomull. *urk*
Satte mig ner och skissa lite, har en liten fundering hur jag ska få ihop allt, lade ner det, orkar inte mer för idag.
Börjar känna mig borderline, schizofren, deppig, och som en shitstorm av känslor igen och ja, Berta-Britta ska väl börja inom kort. Även om humöret visar sig nu, så förklara det en hel del igår.
Jag är ju visserligen kåt rätt ofta, 24/7 men dagarna innan kan jag liksom inte tänka på något annat än sex och det ockuperar mina tankar rätt ofta men just dagarna innan så blir allt extra påtagligt och jag blir uberkänslig.
Anyway, laga till lite mat tillslut och nu har jag bäddat ner mig i soffan. Hjärtat ville ha ut mig, men inte när man mår så här. Känner mig helt färdig och med huvudvärk och illamående så nej. Sedan så börjar min hjärna över analysera allt igen, morsan, Mr, köksön, det är så mycket just nu på samma gång, så jag ska försöka koppla bort allt med serier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar