fredag 15 maj 2015

När man inte får hjälp

i tid, ja då tar man saker i sina egna händer helt enkelt. Det var vad jag gjorde här om dagen, och tro det eller ej, jag kommer fortfarande in i lägenheten. Hoppas jag inte jinxar något nu.
Annars så kom jag faktiskt upp i någorlunda tid igår för att hinna laga matlåda och styra upp mig själv, annars så mår jag väl helt okej rent hälsomässigt. Trött men det är jag ju alltid. 

Är rätt uttömd på allt som heter energi just nu, rent känslomässigt så är det kaos, allt är som en jävla stor soppa, shitstorm rent ut sagt. Men jag orkar helt enkelt inte skriva av mig, för jag är helt slut och rätt ledsen. 
Får se om jag gör något vettigt i helgen eller om jag bara ligger hemma i min säng och slänger något gammalt över mig, det ser ut som det just nu. 
Nä nu ska jag väl orka äta något, over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar