söndag 17 maj 2015

Så var denna helgen slut.

Känns inte alls kul, men vad ska man göra?
Tillbaks till verkligheten och slit.

Anyway, denna natt kommer bli lång, men det är det värt.
Vaknade runt två idag, och har inte kunnat vila sedan dess, men det gör det samma. Det är det värt!

Anyway...
Sedan så tog jag faktiskt och tog tag i vårdpersonal, för jag känner en hel del, och visst, jag ska pissa på den där stickan, men nu känner jag min kropp rätt bra, det är nog all kombination av stress, sömnbrist, nässelutslag och då snart ägglossning som gör att hela kroppen ömmar. Det var som jag fick sagt till mig, din kropp har väl vart med om en jordbävning den senaste veckan, så som du har mått! Så är det så konstigt att du mår som du mår?! NOPE!
Pregnant, not really likely. Har jag några symptom förutom 1, nä. Så visst det ska kollas, det är snarare allt annat, och vilken tur det var att jag har tagit det lugnt i helgen! För med den här takten är förkylningar osv bara en tidsfråga.

Min vecka kunde inte ha börjat bättre, med att få träffa Mr och umgås med honom.
Ja, den senaste veckan har ju inte vart speciellt glimrande för min del, mardrömmar, sömnbrist och en jävla massa känslomässigt komplicerade, energi tömmande tankar och frågor. Det är inte så att jag inte fattar att han faktiskt tycker om mig, för god oh mighty!!! Att han visar det varenda gång vi ses, men ibland räcker det helt enkelt inte sådana saker, i need to get it spelled for me, asså jag behöver höra det, för jag är som jag är.
Där släppte dock allt, inte nog med att jag fick umgås med dig, men bara höra dig säga det du sade fick liksom alla knutar, alla tankar på rätt spår igen. Där kom balansen tillbaks.
Jag lär mig alltid något nytt med dig.

Anyway, på jobbet möttes jag av helt underbara Carl-Oskar! Fick mig en massiv kram, så dagen kunde verkligen inte börjat på ett bättre sätt! Han jobbar numera deltid, och så fantastiskt kul att få träffa honom igen, i och med att man sitter där man sitter så träffar man sina kollegor allt för sällan. Gjorde min dag :)
Nu ska jag väl sätta igång med eländet. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar