lördag 2 maj 2015

Är så innerligt tacksam

för Elfving, hon skämde bort mig deluxxxxxx med pannbiffar samt en efterrätt som var himmelsk.
Traska med tunga steg hem, är bara ett jävla virrvarr av känslor, och är 1 sekund ifrån gråtfärdig.
Ja asså, jag orkar inte, humöret är på topp, said no one ever. Jag är så trött på att vara trött på detta.

Tankarna är igång i 190 och jag går sönder, vars är min madrasserade cell när jag behöver den?
Tror det är lika bra att bara stänga av allt som heter internet i några dagar för jag kommer skada de jag har kär och mig själv. Så lyser uppdateringarna med sin frånvaro så är det för att jag bara orkar inte med mig själv och alla känslor, och om uppdateringar kommer på löpande fot så ha för helvete överseende med detta, eftersom det är faktiskt min menshjärna som snackar, och im going batshitcrazy! Nu ska jag titta på någon serie som säkert suger anus. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar