fredag 15 maj 2015

Ibland önskar jag att jag hade

hemhjälp/buttler som kunde gå och handla åt mig. Är så jävla supertrött, men kan inte gå och lägga mig ännu för gör jag det så kommer jag vakna mitt i natten och nej. NO! Just fucking NO!

Det kommer bli som jag skrev, dra något gammalt över mig och inte vistas runt människor, för jag känner helt instinktivt att jag kommer gå sönder och samman snart. Fick ett mess om middag osv, men det går inte, är bara för trasig, trött och i obalans.
Inte konstigt med mardrömmarna heller, snackade nyss med Elfving sambandet kom fram rätt fort, är så tacksam för att ha henne i mitt liv. Även om hon inte fick mig att landa och ner på jorden just nu, så kommer det alltid massor med visdomsord. Love u!
Asch, jag ska i alla fall in i duschen strax.

Jag har även bäddat rent i sängen, så hoppas på att det börjar smattra mot rutan i kväll så jag bara kan somna till regnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar