fredag 8 maj 2015

Yes

Jag är vaken! 
Igår var en mörk dag, att det ska vara så typiskt när man slappnar av och tar det lugnt, kommer in i semestermoooood så slår den där elaka migränen till. Klassiker. Anyway, jag lyckades i alla fall komma över det mesta, men fy i helvete vad jag ogillar skiten. Låg som ett lik i soffan och försökte äta men det var verkligen mikroskopiskt. Fick säkert i mig 4-5 liter vatten. 
Sedan fick jag ett mess om att Mr var i närheten och han gjorde fan hela min dag när han dök upp. 
Hans beröring, my god, min kropp reagerar direkt på dessa, det är som blixtrande i kroppen. Inte nog med att han får igång mig på en gång, men hans sällskap makes me just happy. Så att han kom förbi, gjorde mig så extremt tacksam och framför allt glad :) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med, är vaken tok för tidigt. Men ska väl styra upp mitt hem lite, tvätta kan vara bra och bädda rent i min säng kan ju kanske vara något. Sedan så sitter jag nog och väntar på att elfving ska vakna.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar