fredag 29 maj 2015

Vaknade nyss

sovit som en stock, ja förutom med vissa toalett besök men vad gör man när fittan blöder och man känner att man flyter runt i sitt blod. Förutom dessa avbrott, så har jag sovit!
Vaknade upp med världens största leende. Låg kvar ett bra tag, ibland önskar man att man hade en knapp man tryckte på och kaffet var serverat. Men släpa mig upp och nu sitter jag och väntar på att Elfving vaknar, vi ska leka idag. :) Och om det går i stöpet så ska jag sätta mig ner och måla. Annars kommer jag dedicera hela morgondagen till det, det blir en lugn helg helt enkelt.

Känner redan att jag inte vill gå ut en löning, jag fixar helt enkelt inte det.
Anyway, idag ska jag försöka köpa fler tuschpennor, mina är helt slut.

Anyway, nu blir det massor med kaffe! Mensvärken kan dra åt helvete, i´m happy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar